SaraIdaSofia! -

En god morgon!

Godmorgon!!!
Jag har sovit sjukt gott och känner mej relativt pigg idag =) Aldrig fel!! Älsklingen startade lite tvätt imorse när han kom hem som jag hängde nyss innan jag åker på jobbet =) Då blir det inte lika mycket att tvätta sen =P 
Loppan är lämnad på dagis och jag hoppas att det går ännu bättre denna vecka! Det skulle ju vara guld värt :) Är nog jobbigt att lämna henne ändå men de känns nog lite bättre om jag vet att hon ändå har kul på dagis!

Efter jobbet blir det sedan att städa! Storstäda för att vara exakt! Sen ikväll ska jag åka till staden och se om någon frisör vill leka lite med mitt hår :) Himla bra!!

sen måste jag också få säga att jag kikade in på vk.se och fastnade för insändare holmsund/obbola.. Det är fan helt sjukt vad mycket folk som inte kan ha något liv!! Finns så mycket sjukt gnäll att det är skrattretande.. Det är alltid någon jubel* som skrivit något nytt inlägg som man inte kan annat än skratta åt!!
Fan tänk om folk skulle lägga ner sådär mycket energi på vettiga saker istället.. Vilken värld vi skulle leva i :P
Näe nu måste jag lägga in ett kol så jag hinner med det jag ska göra innan jag börjar jobba!
Men kika in på vk.se och få er ett gott skratt!!

Ha en bra dag!
Pöss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0