SaraIdaSofia! -

Godmorgon!

Vart inte en sån tidig kväll igår utan klockan rann iväg och vips så var klockan 12 och då kom jag ju på att klockan egentligen är 1 så ja de blev sent! Men jag tog mig upp ändå imorse, jag har ju min personliga väckarklocka = Svea! ;P
Nu har jag just lämnat Svea på dagis och ska strax bege mej själv på jobbet!
Förhoppningsvis piggnar jag kanske till om en liten stund, annars kommer det nog bli en lång dag!

Jag och min man smidde lite planer igår och jag tror detta kommer att bli awesome, längtar verkligen tills vi kirrar detta, men mer om detta någon annan dag, när det börjar bli klart alltså!! =) Men jag kan lova att det kommer bli kanoners!!

Näe nu ska jag kika lite på vakna med the voice och dricka en kopp kaffe innan jag åker på jobbet!
Ha en fin dag! Puss


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-10-31 @ 08:25:53
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0