SaraIdaSofia! -

Idol + en sjukt rolig bild kan jag tycka!!

En lugn och skön hemmakväll är vad som blev utav denna fredag, en bra början på denna helg..Vi har just sett klart Idol och jag tycker fan att alla är bra!! Sen finns de ju några som är lite bättre än dom andra men de är nog ingen som jag inte diggar!! =P
Spännande =)

Nu ska vi se en film som vi hyrt, om några pingviner :P = Alexanders val.
Sen ska jag också åka och hämta min söte mor å far som är i staden och roar sig såhär dagen till ära!!

Imorgon lär bli en tidig morgon eftersom loppan somnade vid 7 men de går ju bra.. Stackarn stod och dansade på golvet och halkade till och föll in i tvbänken och slog upp ögonbrynet :(  Huvva va ledsen hon blev, hjärtat mitt!! Inte lätt å vara liten alltid!

Näe bäst å he på filmen så det inte blir allt för sent ikväll!! Hoppas ni får en bra helg! pussåkram
kan även bjuppa på två roliga bilder som jag tittade på ikväll och insåg att jag ändå är en bra bit på vägen:


Bilden till vänster är tagen 2/10-10 och den till höger är tagen idag 30/9-11
1 år skillnad och även en sisådär 25 pannor. Hejja mej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vilken skillnad.. bra jobbat

2011-10-01 @ 13:03:55
Postat av: jossan

Jävlar i havet.. Du är bara duktig!!

2011-10-02 @ 11:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0