SaraIdaSofia! -

Myshelg!

Detta blev en riktig myshelg!! I fredags blev de mys hela kvällen lång och igår var vi i stan en repa och sedan åkte vi ut och hälsade på min mor och far, där blev vi dock av med loppan och när jag sedan ringde och frågade om vi skulle komma och hämta henne så hade hon ju tagit på sig pyamasen och ställt in sig på att sova mellan hennes mormor och morfar =P haha =)
Så igår blev de bowling och sen en vääldigt bra film på hemmaplan =) 
the wistleblower eller något sådant hette den och den handlar om FN förr i tiden och all människohandel som hände inom FN's insatstyrka i bosnien back in the days och hur dom försökte mörka ner det hela medans en ensam kvinna kämpade mot detta för att sätta dit alla poliser, millitärer osv!
tror det faktum att den var verklighets baserad gjorde den extra bra!

Nu har vi nyss kommit in från en joggingtur, fick sällskap av min man idag så det var ju inte dumt =) Så mycket roligare än att fara själv =)
Nu vill jag ha en extra timma, så nu ställer jag tillbaka klockan och hoppar in i duschen för att sedan städa och sedan åka och hämta loppan:)
Så när dusch och städet är klart så har tiden stått still =) himla bra!
Ha en fin söndag Pussåkram!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0