SaraIdaSofia! -

Så söt!!

Kom på en sak som jag glömde nämna tidigare =P Svea är väldigt söt.. Igår när hon sprang runt och busade så kom hon bärandes på sina skor, hon ställde ner dom på marken och skulle ta på sig dom.. Jag tänkt gå dit och hjälpa henne men det fick jag inte!! Inte ens nästan.. Hon blev skitarg och slet av sig skon.. Sedan försökte hon igen, SJÄLV denna gång.. Jag fick bara iaktta på avstånd!! Eftersom hon inte har världens bästa balans blev detta en utmaning som heter duga!! Tillslut så fick hon nästa på sig ena skon men just då så tappade hon balansen å OJ vad arg man kunde bli.. Hon tog upp skon och skrek på den och sen bet hon skon för att sedan lägga ner den på marken igen och började om med sitt försök att få på sig skon.
Å så höll det på, tillslut fick hon på sig ena skon och då blev hon sååå lycklig, å började då böka med nästa sko..
Samma procedur där, fick hon inte på sig skon så blev hon jätte arg och tog upp skon och skrek på den och sen bet hon den för att sedan lägga ner den igen!! Givetvis fick jag med allt på film och jag kunde inte hålla mig för skratt, mitt i allt så tappade hon den första skon hon hade på sig å då vart hon ännu argare.. Tillslut så hade hon en sko och var nöjd med det!
Sötaste unge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0