SaraIdaSofia! -

Snart helg!

Imorgon är det fredag och jag måste erkänna att det känns skönt =)
Sen tycker jag också att denna vecka gått sjukligt snabbt!!

Dagis idag gick bra, när jag hämtade loppan så satt hon ¨på golvet å lekte och istället för att beklaga sig när jag kom och hämta henne så blev hon jätte glad =)
Kändes så bra, så förhoppningsvis håller det på att släppa!! För tidigare dagar har hon ju bara suttit i någons frökens famn!!
Kanon säger jag!!

Jobbet idag gick lika bra som andra dagar och jag börjar äntligen få lite rutiner och vetskap om vars alla diverse saker finns osv =) Känns himla bra! =)

Sen var jag också duktig och städade så imorgon när jag kommer hem är det skinande rent =) Alltid skönt att ha städet gjort innan helgen! Så när man kommer hem från jobbet så har man inga måsten!

Nu har min älskling åkt på jobbet och min lilla älskling sover =)
Själv så sitter jag framför tv'n och kikar på lyxfällan och hade nog snart tänkt krypa isäng så jag är pigg inför helgen!

Imorgon då, det blir mysmiddag för 3 och sen kanske en film och lite mer mys :)
Annars är helgen som oplanerad, men de är skönt. Spontant är roligast!
Trevlig helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0