SaraIdaSofia! -

Sweeeeeeet!!

Torsdagen är förbi och imorgon stundar vi en underbar fredag!! Det nalkas MYS i massor, idol på tv'n och kanske något extra gott till middag!? å kanske tillåmed efter middagen!? who knows ;D
Idag har vi iaf vart på middag hos Britt-Inger, ärtsoppa och pannkaka :) sjukt gott kan jag tycka!! Tack för maten =)

Nu sitter vi och kikar på tv, loppan sover och det verkar som att min man också slummrat till =P Dock är det ju dags för honom att kliva upp snart eftersom han måste jobba!! Workingman :P

Själv så ska jag krypa isäng tidigt och njuta av att sova bra =)
Ska sova som en klubbad känner jag på mig! =) Kommer bliii aweesome :D

annars då, jobbet imorgon kommer gå som en dans på röda rosor eftersom helgen är kommen!!
Dock så skippade vi städningen idag och tar det imorgon så en tråkig sak står på listan.. Men när det är gjort ska jag luta mig tillbaka med mina finaste hjärtan och njuta av helgen!
Btw, gud vad man uppskattar helgen mer när man jobbar.. Jag trodde jag uppskattade helgen när jag var mammaledig men ack så fel jag hade.. NU uppskattar jag då helgen till 1000%
Welcome beloved friday!!! =)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0