SaraIdaSofia! -

Imorgon smäller det!!

GodKväll!!
Ännu en helg har gått emot sitt slut, men denna helg va speciell.. Imorgon blir liten stor.. Inskolning på dagis är nämligens morgondagens todo göra..
Spännande men är ändå galet nervös.. Många känslor i luften kan jag lova!!
Men det kommer nog gå galant och Svea kommer nog att stortrivas, hoppas jag iaf!!

Idag har vi vart i sävar och hjälpt Alex farmor och farfar att städa ur stugan och göra den redo för vintern, efter det bjöd Thomas på mat!! Inte fel. Det tackar vi för. =)
Sen har vi tillbringat kvällen i Obbola och donat på.
Nu är vi på hemmaplan och loppan sover, Alex sover också en stund innan det är dags för jobb för hans del. Själv så ska jag sätta mig framför tv'n och kika på tv och njuta av lugnet =) 
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!! 
Pussåkram


 
rallysvea idag hos farfar =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagis kommer gå galant, satte själv min son på dagis vid 1 år och jag har aldrig ångrat det en sekund. Dom lär sig så mycket där och fröknarna är oftast väldigt snälla och väldigt vägledande och dom kommer guida er genom denna omställning!! Lycka till!!

2011-09-18 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0