SaraIdaSofia! -

Så mycket bättre!

Idag har vart en bra dag, vaknade med tuppen då min man kom hem från jobbet, Sen var dagen i fullgång =)
Har vart ner på kontoret och fått lite papper och info om mitt nya jobb =) spännande :P
Så på måndag inleder vi en ny vardag, loppan ska nämligen börja inskolas på dagis och sen den 1:a oktober börjar jag mitt nya jobb =) Loppan kommer då få vara på dagis mellan 3-4 timmar max så de känns ju ändå bra.. En fördel med att Alexander jobbar natt och är ledig på dagarna =P

Ikväll blev det träning, å en bra sådan kan jag tycka =) Nu sitter jag nerbäddad i soffan och kikar på tv och funderar skarpt på att gå och lägga mig omedelbart.. Dock finns det ju en heldel att göra här hemma, ser typ ut som det slagit ner en bomb :P Men jag tror bannemej inte att jag ids. Får bli morgondagens probs.. Det rockar att skjuta upp saker =P endel iaf =P

Sovgott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0