SaraIdaSofia! -

Så sjukt bra!

Idag har vart en bra dag, vi har haft hemmamatch mot kågedalen och dom fick åka hem till skellefteå utan poäng, viktigt!! Vi gör en grym match som många andra gånger men denna gången så får vi med oss yttligare än seger. Vi visar helt klart att tabellen inte gör oss rättvisa.. Vi förtjänar inte att åka ur. Så enkelt är det!!
Men bara att gilla läget och ge gärnet ändå :)

Loppan var tingad ikväll av min mor och far så nu är vi barnfria.. Älsklingen ska vila ett tag innan kvällen drar igång.. Vad den bjuppar på vet vi dock inte än men något mysigt blir det iaf :) Aldrig fel.
Har reserverat bio så vi får se om vi beger oss dit =) Dock börjar den inte förän halv 10 men va gör det !? vi har ju sovmorgon imorgon ;) haha!!

Igår blev också en myskväll, vi hyrde två filmer och köpte grönsaker och dipp och givetvis lite snarra också :)
Hur mysigt som helst :)
Nu ska jag plocka undan lite leksaker och dylikt och göra det fint här hemma och sen ska jag slänga in mig i duschen och göra mej i ordning för en mysig kväll med världens bästa :)
Hoppas ni får en bra lördagskväll!!
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0