SaraIdaSofia! -

Skitväder!

Alltså kan det bara inte sluta regna!!? Jag kan ju hålla med om att någongång då å då är det mysigt att ha en riktig mysardag med tända ljus film osv och höra regnet utanför fönstret.. Men nu har det bannemej regna mycket på slutet, way to much!! Inte bra.. Kan det inte bli sommar igen? :P

Igår hände en ganska komisk grej, tydligen är det någon karin som numera bor i våran lägenhet och i å med det så har vårat elnät sagts upp, våran hushållsel, hemförsäkring osv osv.. denna människa har alltså ringt in själv till umeå energi och vattenfall och anmält att vi flyttat ut den 5 september och att hon numera bor här. Inte okej!!
Som tur var så kunde dom fixa så att det "aldrig hänt" Så nu är väl allt som vanligt igen.. Men man kan ju fråga sig vem denna människa är och vad hon har fått för frispel!? För jag är då rätt säker att vi bor kvar och ingen har flyttat in hos oss :P

Sen kan jag också berätta att jag vart duktig idag, medans Svea sov mellan 12-2 så passade jag på att städa :) Äntligen gjort!! Sjukt härligt!! Så ikväll kan vi bara slappa hyra en film och mysa järnet :) Aldrig fel.

Nu ska jag ta och busa med loppan som just ätit mellis och alltså laddat upp batteriet, så nu är det full fart :P
Kram!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-09-14 @ 11:42:32
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0