SaraIdaSofia! -

Spend all your money on me!

Gokväll!!
Idag har helt klart vart en bra dag, efter dagis så tog loppan en lång och behövlig sovstund och sedan när hon vaknat å fått i sig lite mat så väckte vi karln i huset och begav oss på busplaneten, vilket loppan verkligen uppskattade, hon vart helt lyrisk och busade och sprangrunt och klättrade på allt :) Himla mys, sen blev det en vända in på hm (givetvis) och sedan när vi kom hem ställde sig Alex och lagade middag, tacos blev det dagen till ära :) snuskigt gott!!

Sen så blev det dags för min man att sussa lite och då passade Rebecca på att kika förbi på lite cola och idol =) Himla mys.
Nu sover Svea och jag sitter och ser på svenska Hollywoodfruar =)

Imorgon blir det dagis igen och sedan dagen oplanerad, det enda jag vet är att loppan kommer att behöva ännu en lång powernap efter dagis och då kanske jag ska passa på att dona lite =) Har lite småsaker jag behöver göra här hemma å vädret ser ju ut att vara passande till en "hemmadag"

Förövrigt är jag allmänt glad idag, har haft ett litet halleluja moment också för den delen ;) Kanske slipper jag ödsla onödig energi nu mer =) Det hade ju vart guld och gröna ängar om jag får säga de själv ;)

Näe nu måste jag bänka mig framför tv'n :)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0