SaraIdaSofia! -

Tidig morgon!

Godmorgon!!
Vaknade relativt pigg imorse =) Dock vid 2 inatt så vaknade liten och tyckte att det var dags att komma till våran säng, väl där så somnade vi om och vid 3 så vaknade Svea igen och tyckte att det var morgon.. Hon satt vi sängkanten och ropade på mig. Så gör hon när hon tycker att hon sovit klart och att jag ska lyfta ner henne!!
Efter lite fix å trix så fick jag henne att somna om och nu sover hon än =)
Snart är det dags att väcka henne och få i hon nå frulle för att sedan bege oss på dagis!
Idag ska jag inte lämna henne på dagis utan jag ska vara med hela dagen idag och imorgon, sen nästa vecka så ska vi pröva lämna henne igen! Fast det blir ju Alex som får ta tag i det =)

Idag ska jag få mitt passerkort och nyckel till mitt nya jobb =) Spännande, dock är jag nog inte så söt på kortet för han som fixar kortet dök upp på dagis igår när vi var ute och tyckte vi kunde ta ett snabbtkort så det skulle vara klart.. Osminkad och rosiga kinder och allmänt trött.. Hot hot hot!

Näe nu måste jag lägga in en högre växel så vi hinner i tid till dagis =)
Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0