SaraIdaSofia! -

Tidiga kvällar!

Hallå!!
Idag har vi varit på dagis över lunchen och allt går så himla bra (sålänge jag är närvarande) Direkt jag går blir hon såå otröstlig.. Huvva.. Sen är hon ledsen av å till tills jag kommer tillbaka och fröknarna får bära henne hela tiden!! Förhoppningsvis så lossnar det snart så man slipper se sitt hjärta såå så ledsen.

Efter dagis så tog loppan en sovstund och medans så passade jag på att göra absolut ingenting =) Skönt.
När hon sedan vaknade for vi och hälsade på min farmor och farfar och det är ju som sagt alltid lika uppskattat!
Vid halv 3 var vi på hemmaplan igen och då bäddade vi ner hon i vagnen och så tog vi en timmes powerwalk =) Himla skönt!!

Kvällen har tillbringats på skärgårdsskolan för vi har haft fotbollsmöte =)
Jag hoppas innerligt att vi har ett lag nästa säsong!! För jag är så himla taggad på fotboll!
Såå om du som läser detta är duktig på att kicka boll och känner att du vill spela fotboll med världens härligaste gäng så hör av dig!!! Omgående =)

Sen så måste jag berömma mig själv för jag har blivit så duktig på att gå isäng i bra tid på kvällarna. Vaknar alltid pigg och glad på morgonkvisten. Kanske ska fira det med en sen kväll!? ;D haha!! Återstår att se, känner mig en gnutta trött dock så det bästa vore nog att krypa isäng omgående! Man behöver ju sin skönhetssömn så att säga.

Imorgon är det onsdag och då kommer det nya filmer på starran, givetvis ska jag hyra en så vi kan ha filmkväll imorrn :) Nooot bad! Sen så hade jag också tänkt fara ut å jogga en vända eftersom det bara blev en powerwalk idag!
Dagis imorgon blir också spännande, ska lämna loppan vid 9 och hämta henne efter dom ätit lunch. Jag gruvar mig för att hon ska måste vara ledsen i 2.5 timmar.. Huvva!! Men förhoppningsvis lossnar det imorgon och så går det huuur bra som helst och hon saknar mig knappt.. Eller !?
Hoppas kan man ju iaf!
Näe nu ska jag börja göra mig och hemmet iordning för natt!! Turbo måste ju också få gå ut å ack så kallt det kändes.
Hoppas ni haft en bra kväll! pussåkram.

PS. Vill någon följa med en otränad själ och jogga imorgon såå call me ;D Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0