SaraIdaSofia! -

Underbara fredag!!

Helgen är här och det känns ju inte fel någonstans, helgstädade igår också så det finns inga "måsten" idag =) himla skönt.
Vi är nyss hemkomna från dagis och idag gick faktiskt bättre än någon annan dag, Sveas fröknar fick leka med hon och hon följde glatt med dom när dom ville visa henne saker. Dom fick även klä av henne och tvätta händerna på henne =) katjing!
Dock tycker jag att 2 timmar på en dag efter 2 veckors inskolning är insane, det är alldeles för lite tid. Tycker gott å väl att hon kunde ha vart där fram till mellis iaf!!
Sen att dom tycker att en inskolning kan ta upp till 4 veckor håller jag inte heller riktigt med om! Men men vi är ju olika.. Jag kan dock säga med 100% säkerhet att om jag vore en fröken som skulle inskola Svea så hade hon vart klar idag och kunnat gå på dagis på måndag som vanligt.. Men men.. Shit happens.

Nu sover iaf loppan och jag sitter vid datorn och kikar runt, ska strax koka mig lite kaffe och mysa ner mej framför tv'n =) Inte fel.
Sen idag blir det en joggingtur eftersom jag inte rörde mig en meter igår =P

Grattis till min söta mor på 40årsdagen.. Wiiihoo ;) haha
extra plus i kanten där till mig va!?
Imorgon blir det kalas på lövöudden men det är väl det enda som är inplanerat denna helg!
Sweet!
Nu vill jag ha kaffe! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0