SaraIdaSofia! -

Wanna dance!?

Igår: vart en heldag med världens bästa lag, först match i skellefteå och direkt vi kom hem så sved vi om till partykläder och så var det lagest!! Helt klart en grym kväll, vi levererar alltid och det spårar alltid på ett bra sätt :) Tack för en awesome kväll :)

Idag: mår väl som man förtjänar, kan ju inte påstå att jag är på topp.. Men va gör det när allt kommer omkring!? ;P
Har just svullat en pizza och ligger nu däckad i soffan och försöker få bort skallebangen.
ps, när man är bakis så får man svulla pizza, de är bannemej okej :)

Imorgon kickar vi igång en ny vecka och jag ska ner till min nya chef och diskutera lön osv. spännande :)
Sen blir det inget speciellt som händer.. Jag måste tvätta och städa iaf =P men det är morgondagens probs.. Inget som jag tänker ta tag i nu =P

Nu ska jag vara lite mer bakis och se på en dokumentär som går på tv4fakta, de är om 11 september!
Ha en bra kväll!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0