SaraIdaSofia! -

woohoo!!

Goddag!!
Idag är en bra dag, började morgonen med massa mys med min man som också hade en present till mig sådär på morgonkvisten, så himla gulligt :) Tack finaste du!!
Sen så vid 8 vaknade loppan och då blev de frulle för att sedan bege oss på dagis. Idag fick jag säga hejdå till Svea och gå iväg till ett annat rum och när jag gick så vinkade hon glatt och sen fick jag också en hejdåkram.
Efter en 15 min kommer ena fröken in med en ledsen Svea.. Så längre än så fick jag inte vara borta. Men innan hon blev ledsen hade hon lekt och haft kul. Så det är ju positivt iaf :)

Efter dagis blev de lunchtime och nu sover loppan som en stock :)
btw.. vad hände med vädret imorse om jag får fråga :/


Nu ska jag dra dammsugaren ett varv runt läggan och sen koka mig lite kaffe och känna lugnet :)
Ha en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0