SaraIdaSofia! -

aoch!

Gokväll!!

Kom nyss hem från träningen och det börjar kännas i min kropp att det vart en hel del träning denna vecka måste jag väl erkänna, över 1½ timmes fotboll/fys blev de ikväll också att lägga till på veckans schema :) Bra jobbat, dom sista 20 intervallerna tog vill jag lova! Trodde aaaldrig att jag skulle klara 20!? stycken men det gjorde jag! Hejja!
Nu har jag just slagit på tv'n för att se att skeå verkar spela klart bättre ikväll än sist! Goodie!
Loppan är också hos sin mormor och morfar och myser och det känns ganska skönt ändå =P
Ska strax slänga mej i duschen och sedan blir det bara mys i soffan till sängen kallar!
Börjar sju imorgon och vill ju inte vara helt förstörd när väckaren ringer ju=P
Städningen blev ju inte helt klart idag och jag orkar verkligen inte ta tag i den alls ikväll så det får bli morgondagens ångestproblem =P haha!
Idag när Alexander och Sveis kom hem från staden vid typ 5 så hade han köpt en super fin blombukett till mig, hur gulligt var inte det!? Det gjorde helt klart min torsdag till något lite extra =) Underbart!!

Näe nu måste jag slänga mej i en varm och lång dusch!
Ha en mysig kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0