SaraIdaSofia! -

Bläää

Gokväll!
Jobbet idag gick bra, hade min första stängning alldeles ensammen och det gick ju vägen det med.
Nu ligger jag hemma och brist på ork/lust resulterade i en smootie till middag! Men de funka ju de
med tycker jag! Kändes mer lockande än det Alex bjöd på, nämligen parisare :P
Sen kan jag också meddela att jag har fått urinvägsinfektion.. igen, för ovanlighetens skull.. Aldrig en vinter utan detta hvete.. Jag har iaf nyss vart i stan och hämtat ut medc så nu ska de väl förhoppningsvis bli bra, men just nu ligger jag och ojjar mej och har väldigt ont i magen och febern är också här.. Inte bra!
Imorgon har jag stängning igen, långa dagar kan jag känna men som tur är så är jag ju ledig på torsdag och även tisdag, onsdag nästa vecka =) Det väger upp sena dagar och att måsta jobba var tredje helg!
Nu ska jag återgå till att kika på UFC, dricka min bärsmootie och knapra lite medc och givetvis tycka lite extra synd om mig själv!!
En sån dag helt enkelt, som tur är så har jag en sambo som är bra snäll och gör allt här hemma en dag som denna!! Guld värt! =)
Ha en mysig kväll!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0