SaraIdaSofia! -

Lååång Day!!

Idag har vart en himla lång dag, slutade jobbet vid 6 och skyndade sedan hem till mina två hjärtan, han bara innanför dörren och prata lite med Sveis så var det dags att byta om till träningskläder!
Träningen gick iaf finemang och var inte lika dryg som gårdagens ;P
När jag sedan kom hem vid 9 så sov loppan, har ju knappt hunnit träffa damen! Nu har jag också bäddat ner mej i sängen och slagit på "jag är Zlatan" och hoppas på att kunna somna fort, för imorgon ringer väckaren sådär tidigt igen, jag börjar nämligen sju =P

Imorgon väntar mer träning på kvällen men då hinner jag faktiskt mysa med mitt lilla hjärta en heldel faktiskt eftersom jag slutar 4 :) perfekt om ni frågar mig!!
Nu ska jag låta John Blund komma på besök! Hoppas ni haft en fin dag!!
Pussåkram!
PS, Bjuder på några gamla bilder,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0