SaraIdaSofia! -

Last day!

Gokväll!!

Idag har likaså vart en himla bra dag, började morgonen med massa mys på hemmaplan och sedan blev de en tripp upp till staden för att hälsa på B-I och Sven! Där bjöds de på fika och lite skitsnack innan vi satte iväg för att försöka hitta ett par springskor åt moi! Hittade dom, på intersport faktiskt och jag måste säga att dom är galet sköna och även snygga! Katjing för det :)
Väl hemma kom min papi förbi en sväng och sedan Sara, himla trevligt!
Sedan begav jag mej ut på en joggingtur och nu sitter jag bänkad framför Alcatraz!
Joggingturen gick finemang och jag kände mig pigg och alert, blev 5 km och det gick som ganska enkelt ikväll faktiskt!
Skönt skönt!

Nu ska jag fortsätta se Alcatraz  och sedan hade jag tänkt krypa isäng så jag tar mig upp imorgonbitti! Börjar ju faktiskt 7 så det är ganska tidigt för att vara mej!
Hoppas ni haft en skön "långhelg"
Pussåkraam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0