SaraIdaSofia! -

Lördag!

Helgen är igång och idag har vi mycket på schemat =) Kommer nog bli en himla bra dag!
Nu har vi just kommit in från en powerwalk såhär på morgonkvisten, riktigt skönt ute, bara solen som saknas..
Men idag då, ja då ska vi först ut till min mami och papi och hälsa på dom och även lämna igen deras bil som vi la beslag på igår och sedan ska vi på kalas i Obbola, Pernilla fyller nämligen år, ska inte skriva hur gammal hon blir, eller vi kan ju säga 21. Sedan är det fotboll i staden som gäller och sedan får vi se hur kvällen avrundas, men jag är sugen på en riktigt GOD middag iaf, ska även ta mej ut och springa lite intervaller, får försöka klämma in det någonstans under dagens lopp!
Igår blev det filmmys på hemmaplan, Viktor, Pernilla och Alvin kom förbi och gjorde
oss sällskap.. Såg någon krigsfilm :P Inte sådär överbra men herrarna i huset var då
nöjda =P Jag råkade faktiskt somna mitt under filmen (vilket jag ALDRIG brukar göra) så att så himla
bra kan den ju ej vart ;P
Alvin bänkade sig i våran säng och såg oliver Twist innan han slummrade in.

Nu ska jag slänga mej i duchen! Ha en fin dag! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0