SaraIdaSofia! -

Modeparad!

Gokväll!!
Ikväll var det ju modeparad på strömpilen och det gick finemang! Alla var så fina :) Givetvis fick en del plagg följa med hem, två tröjor till mig och en klänning till Sveis :) Himla bra! sen följde det också med lite småsaker som parfymer, shampoo, balsam :) kalas! =)
Nu är vi på hemmaplan, loppan har lagt sig och jag sitter här :) Imorgon väntar jobbet och jag har kortdag, slutar halv 3 och det känns kalas bra å sen är de heeelg :) Bäst av allt är att jag är ledig i helgen och även så måndag :) wiihooo!!
Imorgon bär det förmodligen av till häggströms i lögde, man har ju hört alla prata om detta ställe men jag har faktiskt aldrig vart där, så imorgon bär det förmodligen av dit en sväng, återstår dock och se om vi tar det på lördag istället, men under helgen iaf :)

Nu hade jag tänkt hyra en film, bädda ner mej i soffan och känna lugnet, eftersom det är total distrubution på "nya" folkbladet så måste Alex börja mycket tidigare vilket resulterar att jag får ha filmmys i min ensamhet!
Tur att det är helg imorrn!
Doooock blev ju inte helgstädningen av idag (förovanlighetensskull) såå det måste jag också hinna med att böka in under morgondagen, men de ska nog gå finemang :)

Hoppas ni haft en bra dag!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0