SaraIdaSofia! -

My day off!

Hello!!

Jobbet idag gick finemang och det kändes skönt att gå hem tidigt för första gången denna vecka =)
På kvällskvisten har jag vart på möte med fotbollen som sedan avslutades med en förläsning av Frida Östberg! Himla intressant ändå kan jag tycka :)
Nu är jag på hemmaplan, loppan sover och Alex ska strax åka på jobbet! Imorgon är jag ledig och det känns ju väldigt skönt för sedan väntar jobb, fredag, lördag, söndag och måndag innan nästa lediga dag!
Loppan ska dock få gå på dagis imorgon en stund, jag skulle behöva städa, tvätta och hade även tänkt fara med lite skrot, så hon får vara där och busa och ha sig medans jag får lite nytta gjort här hemma!

Nu hade jag tänkt bädda ner mej i soffan och slappa innnan jag ska krypa isäng!
Hoppas ni haft en bra dag i snön! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0