SaraIdaSofia! -

Secret plans ;D

Godmorgon!
Underbara morgon, gud så skönt att vara ledig :) Började morgonen med en tallrik fil spetsad med Kellogs redberries eller vad de heter, gud såå gott!!
Idag då, jag har ju bokat tid hos frisören, så jag ska dit klockan halv 11.. galet nice, anledningen till att jag inte ville skriva det igår var för att jag har nämligen inte sagt något till Alexander och jag ville ju inte att han skulle läsa det här ;P haha! helt enkelt för att jag tänkte se om han ens märker någon skillnad när jag kommer hem med ny färg i håret och kanske lite klippt också.. Jag tippar på att han inte kommer att märka ett knyst, eller så märker han de direkt =P Update kommer ;) mohahaha Så suprisan när han vaknar :P

Sen blir det att köra min mami till flyget och sedan ska jag och Sveis åka på Lindex och pröva lite kläder inför den kommande modevisningen på strömpilen som hon ska gå på torsdag :P Sötnöten! Kommer nog bli bra :)

Sen får vi se vad som händer under resterande tid utan dagen! Nu ska jag göra mej i ordning för dagen!
Ha en fin dag pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0