SaraIdaSofia! -

Sweet långfredag!!

Jobbet idag gick bra, börjar komma in mer och mer och nu hittar jag de mesta också! Känns kanon! Men idag gjorde jag helg och man kan väl kalla det "långhelg" är ju faktiskt ledig på måndag!! :)
Efter jobbet blev det att komma hem till världens gladaste Svea, sen bjöds det på middag och sedan slumrade Alex till! Jag och loppan passade då på att koka lite ägg till frullen imorgon och sedan dekorerade vi dom, sen hann vi även med att pynta ris och mysa i massor! Påsktuppen har också vart förbi här å inte bara en gång heller, började redan igår :P detta resulterade i att vi behöver förmodligen inte köpa godis på ett år!! Svea har även fått nya kläder och massa kycklingar/tuppar som hon leker med som en tok :)
Nu sover mitt hjärta och jag har plockat undan och gjort det lite fint :)
Nu hade jag tänkt luta mig tillbaka i soffan och mysa med mitt stora hjärta framför Lets Dance, innan han ska åka och jobba!! Det enda som saknas en kväll som denna skulle vara ett glas vin! Att jag inte tänkte på det tidigare!! Aja så kan de gå ;)
Morgondagen är oplanerad så det återstår att se vad jag och Sveis hittar på för bus, jag hoppas iaf på fint väder så vi kan tillbringa dagen ute :)
Med det sagt, Glad påsk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0