SaraIdaSofia! -

Sweet!

Frisörbesöket idag gick finemang, vart riktigt nöjd faktiskt!! =) himla bra, ljust, men ändå inte för ljus utan lite mellanblond med både mörkare och ljusare inslag :) Perfekt!
Klädprövningen gick också finemang och Sveis kommer att vara sååå himla bedårande!! Linn lyckades även plocka ut en uppsättning som jag tyckte var snygg och som jag faktiskt kände mej bekväm i och det är inte det lättaste ;P men det var riktigt fint och jag undrar om inte hela outfiten till både mej och loppan kanske rent utav får följa med hem sen ;P

Ikväll har vi hunnit vara ut till min papi och hälsat på, svea fick en glass och jag fick en koppkaffe! Perfekt :)
Nu är vi åter på hemmaplan och Sveis har lagt sig och jag sitter här :)
Imorgon är jag också ledig, eller förutom ett jobbmöte på kvällskvisten, så jag och Svea ska hitta på massa bus hela dagen lång hade jag tänkt, kanske rentutav en repa på stan!? det är ju trots allt löning imorrn ;) Näe men vi får se va dagen bjuer på. Något skojj bli det iaf :)

Nu hade jag tänkt mysa ner mej i soffan och känna lugnet, kanske plocka undan lite här hemma och dona på, hade tänkt baka en brownie som Alex kunde ha med sej på jobbet så vi får väl se om det finns ork till de!
Annars blir det lugna gatan :)
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0