SaraIdaSofia! -

2012-08-16

Godmorgon! Började morgonen tidigt imorse med en liten tjej som var Piggelin, förmodligen lite för Piggelin gentemot vad klockan var :P men men
Vi hann med massa Morgonmys och frulle och nu har jag just kommit från dagis, stannade och lekte med Svea där så att hon skulle komma igång lite innan jag lämnade henne! Dock utan framgång och jag fick gå genom dagis och höra min lilla tjej så så ledsen!
Nu hoppas jag innerligt att det är bättre och att hon är glad, något säger mej dock att det inte är så! Rackarns osis att det skulle ta en sån vändning! Första två dagarna när jag lämnade henne så gick det ju huur bra som helst, inte ens nå protester utan mer bara "hejdå mamma"
Aja, det blir en kort dag på dagis och jag gissar att innan 11 har jag hämtat hem
min tjej sen imorrn är det lite mer allvar för imorgon måste jag jobba och mormor får rycka in om det absolut inte skulle funka!
Nu ska jag ta mej en kopp kaffe och känna lugnet!
Ha en fin dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0