SaraIdaSofia! -

5 STYCKEN

Gokväll!!

Idag har vart en lugn och mysig dag, först jobb och sedan åkte jag och hämtade mitt lillahjärta och så begav vi oss ut till min mor för lite kaffe för min del och loppan fick sig lite mellis :) väl hemma klev mitt stora hjärta upp och middag serverades :) Nu har vi nyss haft lite Kvällsmys med barnprogram och loppan smaskade i sig en skål russin :) just i detta nu sitter vi alla samlade i Sveas prinsesstält! Jag, Alex, Svea och Turbo!! Mysigt värre

Ikväll blir det ingen fysträning för min del eftersom min tå är så ond så att jag knappt får ner foten i skon!! Inte okej!
Men men imorgon ska jag till läkaren så då blir det nog bättre!!

Nu ska jag återgå till busandet med söta Svea, just de... Sveas 5:e tand har kommit så ni som trodde att hon bara skulle få fyra tänder innan hon fyllde tre, ni hade fel ;)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0