SaraIdaSofia! -

Ett riktigt bra tips!

Här kommer ett bra tips, jag är medlem på något som heter Love film! Där betalar man en fast månadsavgift och så får du hyra obegränsat med film :) Sweet säger jag!
Det finns huur mycket filmer som helst, du kan också välja mellan bluray och vanlig dvd. Sen finns det också möjlighet att streama filmer!
Tror också att dom får in dom nya filmerna innan typ statoil holmsund :P Superbra. Å vet man då en film som kommer den 3/3 ja då kan man gå in och boka den och direkt den släpps så kommer den hem till dig!
När du sedan sätt en film så lägger du filmen i "returkuveret" och lägger den på lådan, inga frimärken behövs och till varje film som du hyr hem så får du ett returkuver så du hamnar aldrig i att du måste beställa ett returkuvert..
Sen får du ha filmerna hur länge du vill, då slipper du förseningsavgifter också :) Super bra!! Så mitt tips är att gå in på
www.lovefilm.se och bli medlem och börja beställa hem filmer eller olika tvspel också för den delen!!


Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan så hade jag tänkt åka och hämta Sveis på dagis.. Sen vid halv 4 ska jag till läkaren med min onda tå! Hoppas det blir bra :)
Ha en fin dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0