SaraIdaSofia! -

i'm so funking goood

Gokväll!!

skippade löpningen ikväll då min tå är väldigt öm fortfarande, istället blev de en walk och nu ligger jag nerbäddad i soffan och kikar på tv med mitt stora hjärta :)
Idag på jobbet så brände jag mig så inåtfanders på fingertopparna, tummen och pekfingret. Jag fick nån snilleblixt och skulle flytta ett lock som just kommit ut från 1 timma i ugnen.. SMART!?
Till råga på detta så skulle jag just blanda lite saft, hittade inte saxen så tog en vass kniv istället.. Givetvis slant jag och skar mig i samma tumme och samma pekfinger.. Hur lyckas man med det!? nu är dom  så ömma så ömma att jag vill bara ha det ogjort! Dessutom så var det ju inte bara ytligt jag skar mej heller.. Men tänkte väl lite som så att skare va så skare va ;D haha!! hejja mej.. Frågan är ju vad mer som väntar dessa utsatta fingrar!?! ska dom fastna i bildörren imorgonbitti!!? eller väntar ett ännu drastiskare öde för dessa två!? I dont know! 

Imorgon är det alla hjärtans dag och jag har inte köpt något åt min man, ännu mindre planerat något :P Hoppas han styr upp något mysigt!! (i hopp om att du läser detta hjärtat)
sen skulle de också vara ett extra plus i kanten om det var storstädat när jag kom hem ;)

Nu ska jag mysa ner mej lite extra och känna lugnet innan jag kryper isäng, hör dessutom nu att min man andas väldigt tungt, förmodligen har han redan slocknat..
Hoppas ni haft en bra start på denna vecka! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0