SaraIdaSofia! -

Kära lördag

Kära Lördag!!

Helloo!!
Det har vart en bra dag idag även om den dock började en aningens tidigt,för tidigt om ni frågar mig, vid halv 6 slog lillan upp sina ögon och jag kan väl inte påstå att jag var överlycklig men men.. Trött som vi var klev vi alla upp och hade morgonmys med frulle och lite dans =) Inte dumt ändå! Sen blev det en vända till staden för att inhandla diverse alkoholhaltiga drycker sen blev de vidare ut till mor och far för att lämna loppan som ska tillbringa kvällen där :) Väl hemma så tryckte vi en pizza och sedan blev de en välbehövlig powernap.. Jag har iaf tagit mig upp men min man ligger fortfarande på soffan och snarkar! :) Ska strax slänga mig i duschen och göra mig iordning innan folket kommer för ikväll väntar galej för hela slanten, himla kul kan jag tycka :) Dock gruvar jag mig för morgondagen :P känner redan nu hur jag kommer att må.. När man dricker så sällan så blir det extra tunga "dagen efter" Gosse va synd det kommer vara om mig ;P Kanske ska sätta upp denna bild i trapphuset!? ;) hahaha klockren om ni frågar mig! Näe bäst att lägga på ett kol, borde ju plocka undan lite också =P Hoppas ni får en toppen kväll! Pussåkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0