SaraIdaSofia! -

Men Stackars lilla Turbo!

Usch så himla kallt det är ute, det är inte direkt så att man vill gå ut! Minus 30 grader känns sisådär väääl kallt.
Igår när jag var ut med Turbo så skulle vi gå in, porten var då låst så jag börjar kolla i väskan efter den, när jag väl hittade den så låste jag upp och så går jag in, turbo kommer inte och jag hör hur han Börjar smågnälla, när jag då vänder mig om så ser jag att han sitter fast, ena tassen hade alltså frusit fast i marken.. Stackars liten!! Men sen tvär slet han till och lossnade och vi kunde gå in och mysa ner oss i soffan och få tillbaka värmen!!
Turbo hatar kyla och ligger hellre nerbäddad och myser.
Så frågan är ju hur motiverad han är att gå ut idag när det är ännu kallare !?
Stackars liten!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0