SaraIdaSofia! -

Officiellt!

Som alla säkert vet så har en prinsessa kommit till världen idag! Grattis säger jag väl också då! Även om jag kan tycka att all denna mediauppblåsning är en smula overkill!! Sen tycker jag också att folk som inte känner kungafamiljen och ändå blir så lyckliga och glada över detta så dom åker och köper tårta för att fira deras barn.. Ja overkill helt enkelt i mina ögon! Men alla får ju ha sina åsikter såklart :)

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och har just lutat mig tillbaka i soffan några sekunder. Ska även hinna plocka undan lite skit och sedan gå ut med Turbo innna jag åker och hämtar loppan!
Imorgon har dessutom Svea sitt första utvecklingssamtal :P haha spääännnaaande ;P

Idag är också dagen som är ganksa bra ändå, den börjar lite segt men när man kommer hem från jobbet så rycker den som upp sig! För nu kan man faktiskt säga att imorgon är det fredag, helg med andra ord! Superkalas bra tycker jag!
Ikväll väntar först fysträning och sedan ett pass CX worx :) Superbra!

Jag hade tänkt lägga in lite bilder också, såsmåningom!! Får se om det finns tid till det ikväll :)
Bäst att sättaigång innan Sveis ska hämtas hem :)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0