SaraIdaSofia! -

Så mycket..

Goddag!!

Idag slutade jag halv 1 och det var skönt, dock hade det gärna fått vara lika fint väder som det var igår.. Vårkänslan var enorm igår men idag är den som bortblåst!! Huvva!
Nu håller jag på att sortera lite tvätt och dona på här hemma innan jag ska vidare på nästa upptåg, Dock får Svea vara på dagis lite längre idag än vanligt för jag har jobbmöte och några ärenden som jag måste göra!! Så först vid halv 3 får damen komma hem :P

Jag har dock en mage som kurrar för fulla muggar och jag har mått illa heeela dagen lång, så jag hoppas att jag inte är påväg att insjukna i någon form av magsjuka.. Nej nej nej sånt har jag inte tid med!
Förhoppningsvis är den bara lite orolig och lugnar sig snart :)

Ikväll är det träning som gäller, ryktas om träningsmatch men jag har hört lite olika bud så jag vet inte till 100 :p Men jag hoppas på match iaf :) Känns som vi har spelat väldigt lite fotboll sista tiden, trots att vi tränar 4 pass i veckan!! Men men :)

Nu ska jag fortsätta med detta mörker (tvätten) Hoppas ni får en bra dag! PUssåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0