SaraIdaSofia! -

Trötter

Började halv 8 imorse och ja de är stor skillnad på att börja en timma tidigare!!
Men dagens jobb har flutit på bra och nu är jag på hemmaplan, loppan är hämtad från dagis så nu kan jag officiellt välkomna helgen :)
Ikväll är vi oplanerade, skulle egentligen ut och äta middag med Sara men då hon legat i magsjuka i veckan så flyttade vi fram det. Men Alex gav förslaget att vi skulle gå på droskan och käka och jag måste ju erkänna att det lockade en hel del ;P
Nu väntar lite bus med mitt hjärta i väntan på att mitt stora hjärta ska vakna till liv sen får vi se vad dagen bjuppar på, tror iaf att det som ska göras görs inomhus för huvva va kallt det är ute, inte ens kul! Trevlig Helg gott folk
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0