SaraIdaSofia! -

Vårkänslor!!

Gud så mycket vårkänsla det är utomhus, kom just in från en walk med Tubo och jag kan säga att det var sååå skönt att komma ut i friska luften då jag inprincip har suttit inne hemma hela veckan :) Tycker denna fina känsla kan hålla i sig och faktiskt öka.. Jag känner mej ganska mätt på snön nu så att om det skulle kunna vara plusgrader i några veckor nu så att den smälter skulle jag vara tacksam.. Tack på förhand!

Svea är så mycket bättre idag, febern är borta och hon har vart vaken hela tiden :) Sååå himla skönt!!
Nu sitter vi i soffan och kikar på barnprogram och jag passade då på att kolla datorn.
Ikväll får jag iaf åka ut och träffa lite folk, de är fotbollsträning  och det nalkas träningsmatch mot hörnsjö :)
Sweet!! Jag känner att detta är en bra onsdag! När jag sedan kommer hem från matchen såå spelar dessutom Sverige landskamp! Dubbelsweet!!

Nu ska jag väcka min man och sedan måste jag åka och köra min söta lillebror till staden för att han ska övningsköra, för missar han dagens lektion fick han ej göra halkbanan imorgon!? Sååå chafförenidaisupforservice!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0