SaraIdaSofia! -

Vilken sjuklig tur!!

Gokväll!!
middagen i Obbola var ju himla god och trevligt hade vi också, tack å bock för det :)
Nu har jag nyss kommit hem från fotbollsträningen och min plan för resterande tid av kvällen var att jag skulle slinga mitt hår här på hemmaplan, jag tog på mig en "hätta" och började dra ut alla slingor, när jag var helt klar så ångrade jag mig och drog raskt av mig hettan.. Jag ringer helt enkelt ner på salongliss imorgon och bokar en tid istället!! Å jag tror detta beslut var klokt! För jag har prövat färga mitt hår hemma en miljon ggr och det har ALLTID sett förjävligt ut!! Har jag försökt göra en blond färg så har det slutat med att jag blir orange/gul och gör jag en brun färg så har det blivit grått/grönt!! Å det hade ju inte kännts toppen kul att vara gulhårig imorgon!!!
Man kanske blir klokare med tiden ändå ;)

så istället har jag nu lutat mig tillbaka i soffan och känner lugnet, ska strax krypa isäng eftersom denna helg är slut och imorgon kallar jobbet!! Känner mej inte direkt övermotiverad vill jag lova ;P
Hur som haver!
Nu ska jag se klart wallander och sen är det nattinatt!
Hoppas ni haft en bra helg! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0