SaraIdaSofia! -

2012-01-18

Godmorgon!
Vaknade imorse och kände mej lite bättre, febern har gått ner lite och är inte alls lika skyhög som igår men huvudvärken är kvar!
Nu är loppan på dagis och jag hade tänkt mysa ner mej i soffan och hoppas på att febern lägger sig helt så jag kan gå på jobbet imorgon. Det är som halvtråkigt att vara hemma och inte orka göra ett skit..
Men men!
Får jag nå powerkrafter idag till övers så skulle jag behöva starta en tvättmaskin eller två och möjligen vattna blommorna :P Men de ser vi väl om!
Det blir dock ingen träning för min del ikväll utan det blir en lugn och skön kväll hemma med noll att göra på schemat förutom att roa loppan då dvs :P

Jag hade tänkt styra upp nå bilder snart men jag jobbar väl på det, måste bara hitta den där sablarns kortläsaren som jämt och ständigt är borta..
Hoppas ni får en fin dag =) Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0