SaraIdaSofia! -

Ångesten är total!

Hello!!
Idag har vart en bra dag, började dagen med att loppan tyckte att vi skulle ta sovmorgon tillsisådär halv 10, riktigt skönt, sen efter frukosten så begav vi oss till Terhi och Nellie för massa bus hela dagen långt :) Himla trevligt kan jag meddela!
Nu är vi på hemmaplan och maten står på spisen, idag serveras det hemmagjorda köttbullar och potatis och gräddsås :) Inte dumt!
Nu till rubriken! Ikväll har vi fysträning, med herrlaget och jag tycker det känns apjobbigt!! Känner mig inte alls motiverad för en dryg uppvärmining och sedan 2 minuters intervaller.. Näe huvva, far hellre ut i min ensamhet utan att behöva jämföras med massa andra!!
Men jag får väl så lov att åka dit och vara med.. Tror jag, men jag har inte bestämt mig till fullo än :P
att vi bara är 4 tjejer som ska dit också gör ju inte saken bättre.. Hade kännts betydligt bättre om vi var iaf 10 st!!
Men men!
Nu ska vi strax äta och sedan måste jag väl ta fram mina springkläder.
känner ni den positiva energin här idag?! ;)
"i dont"
Hoppas ni haft en bra dag och har en någotsånär roligare kväll att se fram emot än min!
Men som min söte far sa, du måste ju börja någonstans.. Gilla läget och skyll dig själv för att du kanske inte orkar så himla super bra.. Smack!

Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0