SaraIdaSofia! -

Återigen är den här!!

2012-01-15
Matchen idag spelades väldigt tidigt men vi verkade ändå vara hyffsat pigga och alerta, dock blev de förlust men det var långt ifrån rättvist!! Men men så kan det ju gå.. Men det blir extra surt när man förtjänar att vinna och så blir det inte så. Jag känner också hur helgens matcher börja komma krypandes på mina ben, gissar på träningsvärk imorgon!
Nu är vi iaf på hemmaplan, min man håller på att laga nå lunch, tror det blir någon omelett av något slag, sedan ska vi åka och hämta lilla loppan som är hos min mor och far och busar!

Vad resterande tid av dagen sedan bjuder på det vettetusan :) Den som lever får se :)
Annars så kan jag ju säga att helgerna går på tok för snabbt, detta gillas ju givetvis inte! Hade jag bestämt så hade helgen vart längre, måndag kunde vart en röd dag också kan jag tycka!

Idag fyller också min söta farfar 88år! Grattis till honom :) Dock är han sjukers så det blir inget kalasande idag!

Nu är maten klar :)
Hoppas ni haft en trevlig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0