SaraIdaSofia! -

beatiful ways!

Gokväll!!
Idag har vart en lugn och skön dag, skippade träningen helt då det visade sig att min man bokat tvättid och vi har typ 20 maskiner att tvätta!! Kanske inte ordagrant men de känns som det iaf!! Har iaf tvättat hela eftermiddagen och har typ hälften kvar!

Sen är ju våran tvättstuga ABSOLUT sämst så det tar ju extra lång tid, för man kan inte köra både torkskåpet och tummlaren samtidigt, så det innebär alltså att jag tvättar en tvätt hänger den i torkskåpet och startar det och sedan tvättar jag nästa, när då den är klar så slänger jag in den i torkrummlaren och då måste jag stänga av torkskåpet för att starta tummlaren.. När då torkrummlaren är torr så kan jag starta en ny tvätt och medans köra torkskåpet. Hade ju vart mycket smidigare om jag kunde starta bägge tvättmaskinerna samtidigt och sedan slänga in de som ska tummlas och samtidigt starta torkskåpet.. Men icket.. då flyger det en säkring..
Kul info va?!

Nu har vi nyss kommit hem från en visit på lövöudden, var ju tvungen att kolla hur det går för sjukstugan.. =P
Nu har loppan har just ätit vällingen och nu hade jag tänkt att hon ska krypa isäng illakvickt för annars kommer jag aldrig få upp henne till dagis imorgon! :P Sjusovarn!!

Jag sitter och kikar på äntligen hemma och jag måste erkänna att jag blir pysselsugen, får upp massa bilder i huvudet som jag skulle vilja göra här hemma =) Så vi får väl se vad som sker, måste ju bara få med min man på noterna :)

Förövrigt så har jag massa bilder som väntar på att komma in här meeen när jag väl hittar "kortläsaren" så hittar jag ej kameran, typiskt!?
meen de kommer.. Sen kan ja också meddela att mina grejor kom idag =) Gardinen fick vara i Sveas rum och det blev ju himla bra :) Sen så sängkläderna är redan bäddade i sängen.. Kommer sova som en gud inatt :)
Hoppas ni haft en bra dag Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0