SaraIdaSofia! -

Fredag den 13:e

Så var vi här igen, efterlängtade helg.. Ibland känns det som att veckorna bara har två dagar, måndag och fredag.. Jag menar man kommer på jobbet och gud så jobbigt de känns.. En heel vecka till nästa helg! Men när fredagen sen har kommit så har det bara sagt swosh!!
Hur som haver, jag är otroligt glad att det är helg igen, jag gillar helg!
Denna helg är det dessutom fotbollsmatcher hela helgen lång och det är slår ju aldrig fel :)

Sen hade jag givetvis tänkt klämma in massa mys med mina fina :)

Nudå, jag har just kommit hem från jobbet, städningen gjorde vi bort igår.. Alex är ledig inatt och livet leker känns det som! Jag ska snart åka och hämta bästa Svea på dagis och sen är helgen igång :)
(bara Alex tar sig upp någongång dvs ;D)

Kanske ska man ta sig tid någon dag i helgen att gå på bio!? det hade ju vart himla mys, det blev ju som sagt ingen bio förra helgen men vi kanske ska göra ett nytt försök denna helg!?
Jaja, nu har jag inte tid å sitta här mer :)
Trevlig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0