SaraIdaSofia! -

Härliga lördag!

Godmorgon!!
Svea tog sovmorgon till 9 imorse och det var väldigt uppskattat då jag och Alex satt å spelade spel till typ 2 halv 3 inatt :) Va fort man fastnar och då blir det svårt att slita sig.
Gårdagen blev alltså superlugn med massa spel och lite gotta =) Aldrig fel!!
Nu spelar Alex lite wii och jag tvärkikar datorn loppan tar en powernap, blev även sent för hennes del igår!

Mina planer för dagen och kvällen ändrades såhär lite hastigt på morgonkvisten och nu är jag helt plötsligt oplanerad.. Så istället för mina föregående planer så blir det nu en tur till staden med mina två hjärtan och sen blir det väl en mysig kväll med kanske någon bra film eller två!
Egentligen väntade shoppning på stan och sen galej på plaza för att sedan gå ut och dansa lite!
men de blir nog superbra med hemmamys också, även om en utekväll lockade!

Näe nu hade jag tänkt gå å göra mig i ordning så att när skrollan vaknar så kan vi bege oss too town :)
Hoppas ni får en bra lördag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0