SaraIdaSofia! -

Hjälp mig!

Goddag!!
Nu har jag just kommit hem från jobbet och passade då på att tvärkolla datorn innan jag ska åka och hämta poppran på dagis :)
Jobbet idag har gått hyffast, dock har jag ett stort problem... Det är min träningsvärk, alltså den är inte nådig.. Tror aldrig jag haft såhär ont i mina ben på iaf bra länge!! Kan knappt sitta på en stol utan att mina skinkor känns som att dom ska kollapsa. Ibland när jag går så viker sig bara benen (bara ogjort att jag inte fallit ihop någonstans efter vägen)
Så för er mina kära vänner som bor där man måste gå upp för mer än 1 trappsteg, vi ses nästa vecka!! ;D haha!

Idag blir alltså en lugn dag, fram tills ikväll, då är det fotbollsträning som gäller och hur ska det nu gå!?
Fick ju höra igår att träning är det enda som råder bot på träningsvärk men jag kan ju meddela att gårdagens fyspass gjorde inte saken bättre!!

Näe nu ska jag skynda mig ut med lillenman på en liten promenix och sedan väntar Sveis på mig :)
Ha en bra dag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0