SaraIdaSofia! -

Inte så himla kul!

Loppan vaknade vid 6 imorse och ville ha välling, hon var helt tokig och jag fick springa och göra välling, sedan stod hon bredvid mej och trampade och oj vad hon var hungrig.. Vi la oss i sängen och efter att hon ätit välling så låg vi bara och myste, efter en stund somnade hon om och likaså jag.. Vaknar sedan av att ALL välling och lite till kom upp.. Över hela hon och givetvis i våran säng och på mig! Som tur var så var jag rätt så snabb på att slita bort lakanet! Men magsjuka är ju långt ifrån mysigt!

Min förhoppning om att hon skulle bli bättre idag stämnde ju inte riktigt utan det verkar som att magsjukan bara bytt utväg!! Inte kul och jag lider med min lilla pingla!
Hon har vart jätte loj hela morgonen, bara legat i soffan med mig under filten och myst..
Hon har fått i sig ett glas vätskeersättning och en halv macka och en klyfta apelsin.. Så det känns ju lite bra iaf.. Har köpt blåbärssoppa som jag tänkte hon skulle få när hon vaknar (hon har nämligen somnat här bredvid mig)
Men trots denna jobbiga sjuka så är hon glad, hon skrattar och pratar.. Själv så hade man ju inte sagt ett ord och absolut inte skrattat!

Samma kväll som Sveis fick magsjuka var min bror och min far förbi här och nu ligger även min bror i magsjuka.. Klarar jag mig utan att få magsjuka så är det ju ett under.. Tim fick det efter att ha tillbringat 1 timme här..
Näe nu ska jag göra nå nytta medans hjärtat sussar!
Ha en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0