SaraIdaSofia! -

jag överlevde!?

Hemma från fysträningen som jag till min stora förvåning överlevde =) Wihoo så bra kan jag tycka!
Nu har jag just kommit ut ur duschen och hunnit ta mig en macka och lite juice, hårdbröd med ost är aldrig så gott som efter träning!!

Nu ska min man strax åka på jobbet och då hoppar jag bums i säng, imorgon är det jobb även för mig och det skulle ju vara toppenkul om jag kunde vara lite pigg iaf! Allt är bättre än vandrande död!
Imorgon efter jobbet så skulle jag behöva göra lite nytta.. Skulle även haft en tid i tvättstugan, men de lär ju inte vara superlätt.. Finns förmodligen ingen tid till över i veckan som passar mig! men men.. Kanske börjar det bli dags att ta upp våran tvättmaskin!? Kanske får det bli ett mission för min händige karl!?

Näe nu ska jag sjunka ner i soffa innan jag ska försöka röra min sargade kropp till sängen!
Sovgott! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0