SaraIdaSofia! -

Lördag

Har haft en superbra lördag kan jag lova!
Började dagen med busplaneten och blev sedan kvar där hela dagen lång, oj vad svea lekte! =) Sen hade vi flyt och blev bjudna på middag hos Emil och Tessan, mums säger jag bara =) Så vi hann bara hem från stan och landa innan vi begav oss dit :)
Där blev de go mat, massa bus för dom små och sedan när småttingarna lagt sog för att sova så åkte kinect fram och vi tjejer kunde visa vars skåpet skulle stå!! ;)

Nu är vi på hemmaplan och har hyrt en film och tänkte bädda ner oss i soffan och mysa lite innan sängen kallar :)
Imorgon är ännu en helg slut och morgondagens planer är obefintliga ännu!
Men något trevligt ska vi väl kunna knåpa ihop :) På kvällen har jag dock fotbollsträning, men längre än så har vi ej kommit :P

Sen kan jag också meddela att mitt guldkort är nu beställt och inom en snar framtid (läs 2 dagar) så hade jag väl tänkt inviga mig själv på gymmet, måste fan ta i lite extra nu när vi går mot sommar.. Har inte tänkt behöva ha ångest för att gå i bikini i sommar :P Så hejja mej!!

Näe nu tycker min man att vi ska starta filmen!
Hoppas ni haft/har en bra lördag :)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0