SaraIdaSofia! -

Lördag!

Godkväll!!
En bra dag har det vart idag, började dagen med sovmorgon(tack älskling)
Sen så åkte vi till stan och kikade runt lite och sedan åkte vi och hämtade två pepparkakor på flygplatsen (läs mor och far)
Dom hade då haft det finemang och saknat Svea så mycket så att dom gärna ville att hon skulle sova där ikväll.. Taget sa vi och så bokade vi bio, så ikväll blir en riktigt mysig barnfri kväll, kan som vara skönt ibland de med :)

Prio 1 just nu är att få i oss nå middag, HP's lockar ju endel eftersom jag inte känner mig så motiverad att ställa mig och laga mat.. Skulle ju iof kunna koka palt men hur kul är palt på en lördag!?

Nu ska jag åka ut med lite saker som loppan kan behöva hos sin mormor och morfar och sedan kallar en välbehövlig dusch!
Ha en bra kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0