SaraIdaSofia! -

Mådag!

Känner mej sjukt omotiverad på jobb såhär en måndagsmorgon!! Darling väckte mig när han kom hem och när han sedan kröp ner i sängen så kände jag att jag inte hade något annat val än att kliva upp, vill ju inte riskera att försova mig och jag är ju van med att Alex alltid väcker mig så är lite osäker om jag vaknar av väckarklockan och Sveis är ju inte mycket att lita på när det kommer till att kliva upp, hon är en sjusovare och sover mer än gärna till 9 halv 10!!

Själv så hade jag tänkt ta mig en kopp kaffe och luta mig tillbaka framför vakna med the voice och dagens tidning :) Not bad!

Eftet jobbet sticker jag på gymmet innna jag ska åka och hämta Sveis på dagis å sen får vi se vad vi hittar på för bus! Funderar på att gå till någon lekpark eller ta en promenad med pulkan, men som sagt vi får se va som händer!!
Nu måste jag iaf fixa den där koppen med kaffe innna jag somnar på plats =)
Hoppas ni får en bra start på denna vecka!
PUssåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0